April april!

Nu var det banne mig ett tag sen jag tog mig tid att skriva ett inlägg så i all stress som hör våren till så ska jag se om jag inte hinner få till något roligt.

Första april är det ju idag och som tradition så ser man ju till att skämta till det lite extra den här dagen men det har det tyvärr inte hunnits med, (än) hehe.... . . .

Amanda tog sig en långpromenad i förmiddags och då passade jag på att träna lite ställande med Theo och när hon kom hem så åkte vi ut till gudingen.
Där ute blev det en härlig skogspromenad och lite insamling utav grenar och blåbärsris.
Varför?, jo vi har ju (som jag kanske glömt att nämna) tre fåglar här hemma som även dom vill ha in våren hos sig.
Tänkte att jag slänger upp lite bilder på dom så ni får se dom också men det blir självklart lite bilder på Theo också!

Tack och hej.


(först och yngst är Cinco, 2 år gammal)


(Sen kommer Twix, 5 år gammal)


(och sisst är gammelgubben Nisse, 16? år)


(alla tre, överst Cinco, vänster Twix & höger Nisse)

Och så lite bilder på Theo.






Och varför inte avsluta med en bild på dagens middag?

(Kycklingfilé serverad m ris, ruccola, riven ost och sky)

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Önskar er en Glad Påsk!! :)

2012-04-07 @ 14:39:42
URL: http://busgolden.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Någon som fyller år idag? Grattis :)

2012-04-15 @ 11:00:15
URL: http://busgolden.se
Postat av: Semla & Co.

Hej! Hittade er sida genom din länk i Sunny Delight's gästbok. Jättekul läsning, känner igen mycket! :) Super att se när ni tränar, Theo är jätteduktig!! Jag har en goldentjej från SunnyD som heter Semla & som är 16 mån. Vi kommer med nöje att följa er blogg!

2012-04-16 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0