Nu händer det grejjer igen.

Nu var det banne mig ett bra tag som jag tog mig tid att skriva ett inlägg.
Bättring ska det bli dock kan jag utlova.

En snabb uppdatering kan jag erbjuda redan nu dock!
Vi håller för tillfället på (som ni kanske vet) med Lydnad 1 och kämpar på med de sju moment som ingår i den första lydnadsklassen.
I veckan kommer jag även filma vår träning och slänger troligtvis upp någon video här på bloggen.

I vardagslydnaden så har vi tränat sitt, ligg, inkallning följsamhet och testat på lite rallylydnadsskyltar och nästa gång så ska vi träna i skogen.

På bowlingfronten så har vi kvalat för att hålla oss kvar i allvenskan och med lyckat resultat.
Efter vinst mot kungsbacka så slog vi sedan flax och avslutade därmed denna säsong och höll oss kvar.
Nu är det bara KM kvar så är säsongen slut på riktigt och då blir det mer hund :)

Mer som  har hänt är ju att Theo har hunnit fylla ett år!, vi har bott på hotell i Göteborg och tagit årets första vårbad.

Så jag ursäktar avsaknaden utav inlägg på sistone men å andra sidan så kommer det hända en massa spännande saker här på bloggen då det finns mycket att berätta om och en massa bilder att lägga upp, så tills dess..

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0