Dop och hundträning

Idag har vi varit och sett när min så gott som äldsta barndomsvän Joakim döpte sin dotter Leah Mona och hela ceremonin var jättefin!
Jag frågade Joakim om jag fick lägga upp hans jättefina tal som han hade skrivit då jag filmade under dopet.
Längst ner hittar ni joakims tal till sin dotter Leah!

Efter dopet så slängde jag in Theo i bilen och åkte ut till Västerviks Kennelklubb för att tjuvträna lite innan kurserna drar igång.
Ärligt talat så åkte jag ut helt utan förväntningar eftersom vi har haft lite knöligt att ha fokus där och desamma gällde idag.
Theo hittade en pinne som var jätterolig att springa runt med och husse stog irriterad och försökte vänta ut honom.
Till slut så fattade jag vad JAG var tvungen att göra, helt enkelt, jag var tvungen att göra mig själv roligare.

Här är slutresultatet efter att jag rannsakat mig själv, ser dock i efterhand att Theo fuskade lite  i ingångarna.

Ikväll har vi även finbesök utav Amandas mor, syster och hennes kille,trevligt trevligt!








Kommentarer
Postat av: Elizabeth m Fleur

Du har en härlig belöningslek. Ni ser ut att toppenkul båda 2. Keep it up! Attityden är en stor del. Resten är små detaljer.

2012-03-11 @ 09:38:00
URL: http://hem.passagen.se/ezskantz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0