Nu laddar vi!

På Torsdag är det dags för "examen" i lydnadskursen vilket betyder en låtsatstävling för oss kursdeltagare och jag går i tankarna hur vi ska förbereda oss på bästa sätt.
Hur jag än vrider och vänder på det så har jag kommit fram till att vila från träningen låter som det bästa alternativet just nu, vilket innebär att måndag fram till torsdag blir semesterdagar för Theo med en massa LEEEK!
Vi har även jobbat med ett hemligt vapen hemma som förhoppningsvis ska ge oss fördel men för att inte säga för mycket så låter jag resten vara osagt ifall det går käpprätt åt (ja ni vet vart).



Tack och hej,

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Lycka till ikväll!! Vi tror det kommer gå jättebra för er :)

2012-05-10 @ 15:17:28
URL: http://busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0